tre

var ett tag sedan jag skrev, men ja.. I måndags skulle jag vara ledsagare en stund, men kände mig inte alls fr kry för det, fast de bara är några timmar.. Men det gick över senare på eftermiddagen. Jag gjorde inte så mkt.. Hann inte, för sov till klockan var två. :O
Igår vart jag ledig iaf med båda jobben, så jag tog tillfället till akt att storstäda lägenheten. Fint det är nu tycker jag. <3 sedan tog jag bussen tillsammans med athena till rusta och handla lite saker till hemmet där. :) Karl hämtade mig sedan där, så vi åkte till farmor. :) Hann bara äta middag där, innn vi alla åkte till willys tillsammans. :) hihi, kom hem igen vid åtta..
Idag har man jobbat röven av sig. :O Upp tidigt, som jag hatar mest av allt! Och jag var köksa idag. :( JObbigt, men det gick. Kom hem igen klockan två, ut med atti, städa lite sedan var det sängen för min del. jag hann sova i två timmar, innan andre kom hem..  sitter jag här på min förbaskade dator. sladden till laddningen är helt totalt cpstörd. ngot fel på den, för den laddas inte, man måste vrida och vnda den. så himla störigt. !!!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0