vänta!

Sitter och äter goood frukost, äntligen äter jag pannkakor som jag velat ha i flera dagar. Jag lagade de igår kväll, för skulle inte hinna med det idag. :P Mums är det. :D Jag steg upp 09:15 idag, skyndade mig att klä på mig och så, fast jag behöver dusch. :( Men vaktmästaren skulle ju komma melnna 09:30-10:00! Men har han kommit? NEJ! och klockan är liksom snart elva. :O Och jag som ska göra en massa idag typ. De får skylla sig själva då, jag ska inte sitta här och vänta för deras skull, om de ej kan passa tiden. :(

Klockan ett ska jag vara påmvc och träffa min barnmorska. :) En vanlig kontroll, och se så allting är som det ska. :) Ja, sen snabbt hem igen och hämta athena, för sen ska vi med bussen klockan två till Mirelle. För jag måste lämna athena där, för sedan ska jag bege meg med cykel till jobbet som jag inte riktigt ser fram emot faktiskt. :( Plus att jag måste sova hos mirelle också, för ska jobba i morgon bitti så. :( Tycker ag är jätte jobbigt, aldrig lika skönt att sova borta som hemma. .. .  . 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0