rööögla (:

Då var man framme i Rögla. :)

Igår var jag med min brukare i sex timmar! :O Vi var i Lund på sjukhuset, ja det gick bra.. Det var färdtjänsten som tog mest tid. ;S Vi gick sedan i stan när vi kom tillbaka till Ystad. :)
Sedan var jag hemma igen vid tre någon gång. Då ställde jag mig nästan direkt och bakade kanelbullar. :D
De blev klara halv fem. Så var det liksom direkt att ta ut sista plåten ur ugnen och cykla iväg till MVC. Det var nämligen föräldrautbildningen igår klockan 17:00-19:00. Denna gång lärde vi oss om olika smärtlindringar innan och under förlossningen. :)
När det var färdigt, var det till att stå vid spisen igen och laga lite mat, blev såklart något enkelt som pytt i panna som är såå gott. :D Det har visst blivit min favoriträtt. :P
Mer hann jag inte med, gick jag lade mig vid tio tiden. Var verkligen trött.

För idag var det upp tidigt igen, men kände mig så himla kass, huvudvärk, yrsel och ryggvärk som tusan. Så jag ringde till solbacken och sjukanmälde mig. Skulle aldrig klara av att lyfta och böja mig och allt det där som tillhör. Så det blev bara min brukare idag. Jag kom till honom 08:30, vi skulle åka till Lund idag igen, men det visade sig att det inte blev något. Det hade hänt något fruktansvärt, så vi satt hos honom och pratade i två timmar. Det uppskattade han väldigt mkt. :)
Sedan gick jag lite i stan, handlade sällskapsspel och apotekssaker. ;P
Kom hem, gick ut med hunden, satte mig vid datorn. Fick ett samtal från syster emilia, tog cykeln till stan igen och mötte henne. :) Vi gick och handla present till karl, som ska ha kalas i morgon. :) Ja, sen tog jag bussen tre till rögla.
Idag vet jag inte vad som händer, ag hoppas någon vill spela spel med mig. :P hehe, annars får jag titta på tv och sitta här framför datorn. :P Men det gör ingenting det heller.

Puss och kram. <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0