karl 16 år :)

Nu har vi kalas för lillebror karl-robert. :)
Har varit igång heeela dagen sedan jag steg upp ur den sköna sängen. :P
Har städat huset och bakat muffins och hjälpt mamma i köket med maten och gjort all sallad. :)
har grymt ont i föttterna och är helt varm.. Men vi har ätit allt och så nu. :) Nu tittar vi alla på "dansbandkampen" haha ;)   Längtar tills alla åker hem igen, för jag är trött och vill sova i den sköööna sängen. jag sov så otroligt bra inatt!! 

Igår kväll satt mamma och jag i storarummet och tittade på den nya wallander: Läckan. Vet inte, tyckte inte den var så bram ganska kompliserad.. Men ja, det var mysigt att sitta där med mamma iaf.  :):)

I morgon ska jag jobba igen :(  Jobar kväll.. Vill inte!!! Vill vara fri och vara här längre!! :(
Och jag saknar andré, vi ses inte förrän på måndagn heller. :( 

ajja, ska gå in till folket nu igen. puss o kram. <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0