18 nov

En lång dag må jag säga, känns det som iaf..

Igår ja.??

Igår jobba jag, var köksansvarig. :O
Tänkte vara duktig och baka till deras eftermiddagsfika, så jag bakade chokladmuffins, för jag tycker om att baka, det brukar gå bra. :P Men ja, de skulle vara inne i tio minuter, men när tio minuter hade gått så tyckte jag fortfarande att de var för degiga och kletiga, så jag lät de vara kvar i ugnen fem minuter till. Fan, det skulle jag inte ha gjort. :P De var stenhårda. :O Men jag sa såklart ingenting, lät de stå på diskbänken och svalna, så får de ju se det när det är dags med fika. ;) ;) haha. ;)
När jag kom hem vilade jag en timme. sedan åkte jag till farmor. :) Var där i några timmar. ^^ sedan vart det hem igen, och titta på andra avenyn. :) sedan gick vi typ och lade oss och somna, och det var riktigt skönt. Hade knappt sovit på två nätter. :P
Idag så fick jag sova till elva iaf, jag fixa mi och cykla upp till jobbet klockan tolv, till min brukare. :) Vi gick lite i stan och så,
och ja det regna och det var storm så vi var inte ute så länge. :P 
sedan fick jag sticka till willys och handla lite och så.. Regn och storm när jag gick hem. :O  var inte hemma förrän kvart över fem :( Athena har varit själv hela dagen, stackare. <3 
När jag väl kom hem blev jag tvungen till att starta matlagningen för kallops. :O Fick stå och skära småbitar av ett stort kött och illa lukta det. :O Och äckligt att ta i det. men det fick gå.. nu har det stått oh puttrat i en timme. :P snart ska resten fixas..  
I morgon ska jag upp tidigt igen, för jag ska följa med min brukare till lunds sjukhus i morgon.. jaa.. nu ska jag fortsätta med maten, sen blir det lite tv:tittande. :) Puss. 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0