INGET HALSBAND?!?!

God kväll. :)  Så sitter man hemma i lägenheten iaf, fast man har jobbat kväll och ska jobba i morgon bitti. Riktigt härligt, det var nämligen så att mirelle ville åka till stan och sola. :)  tur för det. Men otur för mig ädå. Vi gick och sola en stund, hade brottom innan de skulle stänga där. :( Så när jag var här hemma så kände jag på min hals, INGET HALSBAND?! Shiet, det glömde jag på golvet där inne!! Paniik! Jag har haft på mig det VARJE DAG ända sedan jag tog konfirmationen, alltså mer än 4 år. :O Jag ska försöka cykla dit i morgon bitti, för de öppnar klockan sex, men frågan är; pallar jag verkligen det!!! :'( :'(

I morgon är jag köksansvarig. :( Orkar inte.

Ne nu måste jag gå och lägga mig så jag kommer upp i morgon.   god natt!!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0