lättväckt

God eftermiddag. :)
Igår jobbade jag en dagstur istället för kvällstur, för en ville byta med mig. Och det var alldeles perfekt. <3 Jobbade 07:30-13:27. Sedan tog jag bussen hem med athena, hem och ta det lugnt och vila fötterna. sedan var klockan halv fem, så ja och andré cyklade till mvc, för det var första träffen på föräldrautbildningen. :) Det var trevligt. Vi pratade lite om hur man märker att det är dags att föda osv. :) Det varade från 17:00-18:35. Cyklade sedan hem och lagade spagetthi med köttfärssås och å det till mammas pojkar. sedan gick vi och lade oss.
Jag fick sova äda till 08:30 idag :) Men skulle egentligen fått sova till 10:00.. :( Men är man så lättväkt som jag är å funkar inte det, vaknar så fort andré lyfter sig från sängen.  :(  ajja.. Börade jobba som ledsagare klockan 12:00-14:00. Nu har jag precis varit i stan med athena, gick in på arken, och hon fick välja ut något gott till sig själv. :) Lite dyr hon är när hon ska välja. :P haha. :P
Är som tur är ledig heeela helgen, :) Jobbar inte förrän på måndag igen. Älskar denna helg, älskar att vara ledig. <3 vad händer idag? Jag tänkte egentligen åka till rögla, men kan nog göra det i morgon kanske. Jag ville egentligen gå på bio idag och se den nya skräckfilmen, men tror inte vi gör det idag. vi ska äta tacos idag iaf. :) och det går säkert någon bra film idag. :)
nu ska jag äntligen ta mig en liten tupplur. :D hej sålänge.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0